5 Заруб. літ.
12/09
Тема: Біблійні історії про творення світу й перших людей. Причини втрати первісної гармонії людини з Богом і світом. Вигнання з раю.
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?
Д/З.Прочитати стор. 18-23 «Вигнання з раю» в зошит письмово впр.4 (стор .20) . 15/09 5клас зарубіжна література
Тема: Народження Ісуса Христа в Новому Заповіті. Значення образів та деталей у розповіді про Різдво.
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=TObpMoyKm7Q
Д/З.стор. 23-27, письмово на 6 запитання стор.27 підручника (Як потрапили волхви до Ісуса?Які подарунки і чому саме їх вони обрали для привітання Сина Божого?)
10/10
Тема:Сюжет чарівної казки. «Мандрівні казкові сюжети»
Опрацювати :стор. 48-52 електронного підручника . Записати у зошит : мандрівний сюжет, епітет, постійний епітет, гіпербола.Питання 6 стор.52-письмово. 13/10
5 клас зарубіжна література
Тема:Збірка народних казок «Тисяча і одна ніч» Арабська народна казка «Третя подорож Синдбада». Фантастичні елементи у казці.
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?
Стор. 52-60 електронного підручника.Питання 5.стор.60 -письмово у зошит!
17/10
Тема:Збірка народних казок «Дитячі та родинні казки братів Грімм». Антитеза як характерний прийом казки. Німецька народна казка «Пані Метелиця»
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=VsJ9txQB5oA
Прочитати стор.61-69
20/10
Тема:Антитеза як характерний прийом казки «Пані Метелиця».Загальнолюдські ідеали та національний колорит народних казок.
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?
Аналізувати образи казки, скласти план .
31/10
Тема:Розвиток мовлення . Характеристика образу пасербиці.
Прочитати казку «Цвіт папороті» стор.68 електронного підручника
03/11
17.11.22
Тема: Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Справжні й штучні цінності; протистояння щирого серця бездушній владі в казках Андерсена.
Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=NbC6RkvFpCk
Написати план до казки.
21/11
Тема: Утвердження перемоги ідей світлих сил. Поєднання побутового й фантастичного, роль художніх деталей.
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch
https://www.youtube.com/
Висловити власну думку (письмово) «Яку роль відіграють такі людські цінності як любов, дружба, співчуття, доброта у нашому житті?» Питання ( письмово стор.126 ел.підручника)
24/11
05/12
Тема:Роальд Дал (1916-1990). Стислі відомості про автора
Переглянути відео https://youtu.be/TDttMl2N3as
Прочитати 10 роздідів «Чарлі і шоколадна фабрика»
https://www.ukrlib.com.ua/
08/12
Тема уроку: Р. Далі " Чарлі і шоколадна фабрика" . Казкові пригоди персонажів на шоколадній фабриці містера Вонки.
19.12.
Тема: Розвиток мовлення (усно). Презентація проекту «Мій улюблений літературний герой»
Підготуватися до контрольної роботи
22.12.
Тема: Контрольна робота (тести). У світі казок .
Повторити вивчені художні засоби
ІІ СЕМЕСТР
16.01
Тема: Розкриття багатства, краси й одухотвореності світу природи в літературних творах. Неоднозначні стосунки людини та природи. Художня література й сучасне екомислення.
Презентація:
Опрацювати : стор. 152-153 електронного підручника, «Перевір себе»-стор 153.
19.01.
Тема: Ернест Сетон-Томпсон Стислі відомості про автора. «Лобо – володар Курумпо». Зображення поведінки та звичок звірів в оповіданні
Опрацювати : стор. 158-168 електронного підручника, прочитати твір , написати простий план
Біографія автора https://youtu.be/Fk4-2839-dc
Аудіо твору https://youtu.be/MIXVdhlW6_M
26.01
Тема: Стосунки людей і звірів. Ставлення оповідача до Лобо.
Опрацювати: https://youtu.be/SCaz_SAbKVc
Запис у зошит про ставлення автора до Лобо( цитати). Відповідь на питання " Який настрій викликає оповідання про Лобо?
На чиєму ви боці: людини и,що вбила Лобо,чи на боці цього шляхетного хижака? ".
30.01.
Тема: Утвердження любові до всього живого в оповіданні «Лобо- володар Курумпо» Е. Сетона-Томпсона.
Опрацювати: https://youtu.be/fEjzB6yjCtA
Запропонуйте власні варіанти назви оповідання .Прокоментуйте їх.
02.02.
Тема: Роберт Бернс. «Моє серце в верховині». Стислі відомості про автора. Краса рідних краєвидів у вірші «Моє серце в верховині». Настрій твору.
Опрацювати: https://youtu.be/HxKNdLIAdxw
Прочитати стор.170-173 електронного підручника , вивчити напамять поезію «Моє серце в верховині»
13.02.
Тема: Перец Маркіш. «Врожай». Стислі відомості про автора. Закоханість у природу рідного краю. Засоби одухотворення рослинної природи у вірші.
Опрацювати :
Прочитати стор. 182 -186, виконати «Запитання і завдання до прочитаного» стор. 186., письмово 5 завдання.
16.02.
Тема: Систематизація та узагальнення за темою «У світі природи»
Опрацювати :Підручник стор. 187-193.
Творчо повторюємо та узагальнюємо прочитане стор.192-193.
23.02.
Тема:Марк Твен(Семюель Ленггорн Клеменс ).«Пригоди Тома Соєра»(фрагменти).Стислі відомості про автора. Світ дитинства у творі.
Опрацювати стор 194-199 , запис визначень «повість « , «роман», «гумор»,»внутрішній світ героя», «портрет». Прочитати розділ 2,6 у підручнику.
27.02.
Тема: «Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Витівки та пригоди героїв; їхня дружба й стосунки зі світом дорослих.
Переглянути презентацію:
https://drive.google.com/file/d/1W-MRPOvh7HYktm58UXjOvFSBUQzckbnb/view
Читати розділ 9,23,31,32 стор.207-222, питання 6 письмово в зошит стор.222
02.03.
Тема: Зображення американського життя у творі «Пригоди Тома Соєра» М. Твена.
Опрацювати: https://youtu.be/OxuHLEldF4A
Питання 7 стор.222 письмово в зошит.
09/03/2023
Тема: Мрії Тома , його витівки, бажання самоствердитися. Риси характеру Тома, що розкриваються у стосунках із іншими.
Переглянути презентацію
https://vseosvita.ua/library/
Характеристика образу Тома Соєра.
13.03
Тема:Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим.
Переглянути презентацію
Написати листа до Тома і Гека «Дружба - найцінніший скарб» або «Дитинство моєї мрії»
16.03.
Тема: Образ Гекльберрі Фінна у творі «Пригоди Тома Соєра» М. Твена. https://youtu.be/ihuQ3yE_WEo
Характеристика образів Гека і Тома.
03.04.
Тема: Казковий світ Долини Мумі-тролів у творі «Капелюх Чарівника» Т. Янссон. Особливості вигаданого світу Долини Мумі-тролів
Опрацювати : https://youtu.be/WcL0eqiVU2I
Читати і переказувати прочитані розділи, стор 240 ел. підручника письмово
06.04.
Тема: «Капелюх Чарівника». Цінності дружби, доброти, співчуття та щирих стосунків у книжці.
Стор.240 завдання 9(вибрати капелюха і виконати завдання).
17.04
Тема: ПЧ №3 Джеремі Стронг. «Гармидер у школі». Яким має бути Вчитель?
Опрацювати: https://youtu.be/C0JertibA8I Прочитати «Полліанна»
20.04
Тема: Елеанор Портер (1868-1920). «Полліанна».Стислі відомості про авторку
Опрацювати: https://youtu.be/14uLRCE5x-g
01.05.
Тема: Ідея радості життя й відкриття світу у творі.
Опрацювати : https://youtu.be/L_6HYFApUIY
Розповісти своїм рідним, друзям про гру «Радість»,написати лист до Полліанни
04.05.
Тема: Льюїс Керролл. Творча історія «Аліси в Країні Див», її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.
Опрацювати : https://youtu.be/O67GgQpQpn4
Скласти гроно добіографії Л.Керролла, прочитати «Аліса в країні Див»
15.05
Тема: Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами).
Опрацювати:https://youtu.be/tQyDy9uBkEE
Прочитати декілька розділів “Пеппі Довгапанчоха”
18.05.
Тема: ПЧ №4 А. Ліндгрен «Пеппі Довга Панчоха»
Опрацювати:https://youtu.be/ZXj_yJzSeh0
Підготуватися до к.р.
Навігація
- Головна
- Про ліцей
- Документи
- Сторінка Директора
- Сторінка заст. директора з навчальної роботи
- Сторінка заст. директора з виховної роботи
- Сторінка педагога-організатора
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка бібліотекаря
- Обдаровані діти
- Методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу.
- Методоб'єднання вчителів гуманітарного циклу.
- Методоб'єднання вчителів фізкультури, ЗБД та мистецтв.
- Методоб'єднання класних керівників та класоводів.
- Методоб'єднання вчителів початкових класів.
- Профспілка ліцею
- Фінансово-господарська діяльність
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Організація цивільного захисту в закладі
- Організація харчування в закладі
- Фотоальбом
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Контакти
- Дистанційне навчання
- Зарахування учнів
- Охорона праці
- Вакансії