10 Інформатика
01/09
Урок 1
Тема уроку: Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси
Опрацювати презентацію Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси
Вивч. § 1.1, ст. 5-9
Переглянути відеоурок Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси
04/09
Урок 2
Тема уроку: Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення
Опрацювати презентацію Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення
Вивч. § 1.2, ст. 10-14
Переглянути відеоурок Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення
08/09
Урок 3
Тема уроку: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.
Опрацювати презентацію Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.
Вивч. § 1.3, ст. 15-18
Переглянути відеоурок Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.
11/09
Урок 4
Тема уроку: Комп’ютерно-орієнтовані засоби діяльності
Опрацювати презентацію Комп’ютерно-орієнтовані засоби діяльності
Вивч. § 1.4, ст. 18-23
Переглянути відеоурок Комп’ютерно-орієнтовані засоби діяльності
15/09
Урок 5
Тема уроку: Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту
Опрацювати презентацію Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування та Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту
Вивч. § 1.5, ст. 23-29 та § 1.6, ст. 29-35
Переглянути відеоурок Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. та Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту
18/09
Урок 6
Узагальнюючий урок з теми: "Інформаційні технології у суспільстві"
Повторити презентації до уроків 1-5
Обрати собі одну тему з 6 уроків, та написати ДОПОВІДЬ на 4-5 сторінок. Не переписувати слово в слово текст з перезентацій
Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси
Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення
Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.
Комп’ютерно-орієнтовані засоби діяльності
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядуванн
Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту
Повт. § 1.1-1.6, ст. 5-35
Дати відповіді на питання тематичного опитування 1, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 1
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 1.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
22/09
Урок 7
Тема уроку: Комп'ютерне моделювання об'єктів та процесів.
Практична робота №1 "Комп'ютерний експеримент"
Опрацювати презентації Комп'ютерне моделювання та Практична робота№1 "Комп'ютерний експеримент"
Вивч. § 2.1, ст. 36-42
Переглянути відеоуроки
25/09
Урок 8
Тема уроку: Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.
Опрацювати презентацію Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.
Вивч. § 2.2, ст. 42-48
Переглянути відеоурок Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.омп'ютерне моделювання об'єктів та процесів.
29/09
Урок 9
Тема уроку: Візуалізація рядів даних
Опрацювати презентацію Візуалізація рядів даних
Вивч. § 2.3, ст. 49-50
Переглянути відеоурок Візуалізація рядів даних
02/10
Урок 10
Тема уроку: Візуалізація трендів даних
Практична робота № 2 "Тренди"
Опрацювати презентацію Візуалізація трендів даних
Вивч. § 2.3, ст. 50-52
Файл-заготовка для виконання ПР2
Переглянути відеоурок Візуалізація трендів даних
06/10
Урок 11
Тема уроку: Інфографіка
Опрацювати презентацію Інфографіка
Вивч. § 2.3, ст. 52-56
Переглянути відеоурок Інфографіка
09/10
Урок № 12
Тема: Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків
Опрацювати Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків
Вивч. § 2.4, ст. 57-59
Переглянути відео урок «Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків»
13/10
Урок № 13
Тема: Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків
Практична робота №3 "Фінансові розрахунки"
Вивч. § 2.4, ст. 59-64
Опрацювати презентацію № 13
Файл-заготовка до виконання ПР3
Переглянути відео урок «Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків»
16/10
Урок № 14
Тема: Розв’язування оптимізаційних задач. Розв'язування рівнянь, систем рівнянь.
Вивч. § 2.5, ст. 64-68 та § 2.6, ст. 69-74
Опрацювати презентацію № 14 та презентацію №15
Файли заготовки до презентації №14
Посилання на математичний калькулятор ГРАН1
Переглянути відеоурок "Розв’язування оптимізаційних задач" та Розв'язування рівнянь, систем рівнянь.
20/10
Урок № 15
Тема: Розв’язування задач з різних предметних галузей.
Опрацювати презентацію № 16
Вивч. § 2.6, ст. 74
Переглянути відеоурок "Розв'язання задач з різних предметних галузей"
30/10
Урок №16
Узагальнюючий урок з теми: "Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних"
Повторити презентації до уроків 7-16
Повт. § 2.1-2.6, ст. 36-74Дати відповіді на питання тематичного опитування 2, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 2
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 1.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
Альтерантивний варіант здачи тематичного опитування - в зошиті для тематичних опитувань з інформатики
03/11
Урок № 17
Тема: Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення.
Опрацювати презентацію № 17
Вивч. § 3.1, ст. 75-76
Переглянути відеоурок "Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення."
06/11
Урок № 18
Тема: Поняття систем керування базами даних, їх призначення
Опрацювати презентацію № 18
Вивч. § 3.1, ст. 77-82
Переглянути відеоурок "Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення."
10/11
Урок № 19
Тема: Реляційні бази даних, їхні об'єкти.
Опрацювати презентацію № 19
Вивч. § 3.2, ст. 82-83
Переглянути відеоурок "Реляційні бази даних, їхні об'єкти"
13/11
Урок № 20
Тема: Ключі й зовнішні ключі. Зв'язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку. Створення та відкриття бази даних.
Опрацювати презентацію № 20
Опрацювати презентацію № 21
Вивч. §§ 3.2, ст. 84-86
Переглянути відеоурок "Створення та відкриття бази даних. Створення таблиць."
17/11
Урок № 21
Тема: Створення таблиць.Введення та редагування даних різних типів. Практична робота №4 "Створення та відкриття бази даних"
Опрацювати презентацію № 22
Вивч. §§ 3.3, ст. 87-95
Переглянути відеоурок "Введення та редагування даних різних типів"
20/11
Урок № 22
Тема: Впорядкування, пошук та фільтрування даних. Практична робота №5 "Впорядкування, пошук і фільтрування даних"
Опрацювати презентацію № 23
Вивч. §§ 3.4, ст. 95-101
Переглянути відеоурок "Впорядкування, пошук та фільтрування даних"
24/11
Урок № 23
Тема: Запити на вибірку даних. Створення звітів за однією та кількома таблицями.
Опрацювати презентацію № 24
Вивч. §§ 3.5, ст. 101-107
Переглянути відеоурок "Запити на вибірку даних. Створення звітів за однією та кількома таблицями."
27/11
Урок № 24
Узагальнюючий урок з теми "Системи керування базами даних"
Опрацювати презентації 17-24
Повт. §§ 3.1-3.5 ст. 75-107
Дати відповіді на питання тематичного опитування 3, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 1
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 3.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
Альтерантивний варіант здачи тематичного опитування - в зошиті для тематичних опитувань з інформатики
01/12
Урок № 25
Тема: Технології опрацювання мультимедійних даних. Роль електронних медійних засобів в житті людини.
Опрацювати презентацію № 25
Вивч. §§ 4.1, ст. 108-114
Переглянути відеоурок "Технології опрацювання мультимедійних даних. Роль електронних медійних засобів в житті людини."
04/12
Урок № 26
Тема: Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.
Опрацювати презентацію № 26
Вивч. §§ 4.1, ст. 114-122
Переглянути відеоурок "Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа"
08/12
Урок № 27
Тема: Системи керування вмістом для веб-ресурсів.
Опрацювати презентацію № 27
Вивч. §§ 4.3, ст. 122-123
Переглянути відеоурок "Системи керування вмістом для веб-ресурсів."
11/12
Урок № 28
Тема: Створення та адміністрування сайту.
Опрацювати презентацію № 28
Вивч. §§ 4.3, ст. 123-131
Переглянути відеоурок " Створення та адміністрування сайту"
15/12
Урок № 29
Тема: Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів.
Опрацювати презентацію № 29 та презентацію № 30
Вивч. §§ 4.4, ст. 131-133 та §§ 4.4, ст. 133-137
Переглянути відеоуроки "Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці"
та "Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів."
18/12
Урок № 30
Тема: Виконання колективного навчального проєкту.
Опрацювати презентацію № 31
Створити свій власний сайт на тему "Світ захоплень"
Вимоги до виконання та хід створення сайту
Переглянути відеоурок "Виконання колективного навчального проєкту."
22/12
Урок № 31
Захист колективного навчального проєкту
Опрацювати презентацію 31
25/12
Урок № 32
Узагальнюючий урок з теми: "Мультимедійні та гіпертекстові документи"
Опрацювати презентації 25-31
Повт. §§ 4.1-4.4 ст. 108-137
Дати відповіді на питання тематичного опитування 4, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 1
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 3.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
Альтерантивний варіант здачи тематичного опитування - в зошиті для тематичних опитувань з інформатики
29/12
Урок № 33
Повторення і систематизація вивченого матеріалу за І семестр
Опрацювати презентації 1-31
Повт. §§ 1.1-4.4 ст. 5-137
ІІ СЕМЕСТР
ВИБІРКОВИЙ МОДУЛЬ "БАЗИ ДАНИХ"
ПОСИЛАННЯ НА ВІДЕО виконання ПРАКТИЧНИХ робіт МОДУЛЯ "Бази даних"+Вимоги та хід виконання
15/01 І гр
Урок № 1
Тема: Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних
Опрацювати презентацію № 1
Переглянути відеоурок "Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних"
19/01
Урок № 2
Тема: Поняття моделі подання даних
Опрацювати презентацію № 2
Вивчити § 1.2, ст. 7-11
Переглянути відеоурок "Поняття моделі подання даних"
22/01
Урок № 3
Тема: Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв'язку. Модель "сутність-зв'язок" предметної лбласті. Класифікація зв'язків за множинністю та обов'язковістю.
Опрацювати презентацію №3
Вивчити § 1.3, ст. 11-14
Переглянути відеоурок "Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв'язку. Модель "сутність-зв'язок" предметної лбласті. Класифікація зв'язків за множинністю та обов'язковістю."
26/01
Урок № 4
Тема: Бази даних в інформаційних системах.
Опрацювати презентацію №4
Вивчити § 1.4, ст. 14-16
Переглянути відеоурок "Бази даних в інформаційних системах."
29/01
Урок № 5
Тема: Основні відомості про СКБД Access.
Опрацювати презентацію №5
Вивчити § 1.5, ст. 17-19
Переглянути відеоурок "Основні відомості про СКБД Access."
02/02
Урок № 6
Тема: Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних
Опрацювати презентацію №6
Вивчити § 2.1, ст. 20-25
Переглянути відеоурок "Створення й уведення структури таблиць."
05/02
Урок № 7
Тема: Модифікація структури таблиць.
Опрацювати презентацію №7
Вивчити § 2.2, ст. 25-28
Переглянути відеоурок "Модифікація структури таблиць."
09/02
Урок № 8
Тема: Ключові поля, індекси, зв'язування таблиць.
Опрацювати презентацію №8
Вивчити § 2.3 ст. 28-33
Переглянути відеоурок "Ключові поля, індекси, зв'язування таблиць."
12/02
Урок № 9
Тема: Уведення, пошук і редагування даних у таблиці. Сортування та фільтрування даних.
Опрацювати презентацію №9 та презентацію №10
Вивчити § 2.4 ст. 33-37 та § 2.5 ст. 37-41
Переглянути відеоуроки "Уведення, пошук і редагування даних у таблиці."
16/02
Урок № 10
Тема: Практична робота №1 "Створення структури таблиць і введення вмісту"
Опрацювати презентацію №11
Вивчити § 2.5 ст. 41-42
Переглянути відеоуроки "Практична робота №1 "Створення структури таблиць і введення вмісту"
19/02
Урок № 11
Тема: Практична робота №2 "Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях."
Опрацювати презентацію №12
Вивчити § 2.5 ст. 43
Переглянути відеоуроки "Практична робота №2 "Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях."
23/02
Урок № 12
Узагальнюючий урок з теми: "Створення реляційної бази даних. Таблиці"
Повторити §§ 1.1-2.5 ст. 5- 43
Опрацювати презентації №№ 1-12
Дати відповіді на питання тематичного опитування 1, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 3.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
Альтерантивний варіант здачи тематичного опитування - в зошиті для тематичних опитувань з інформатики
26/02
Урок № 13
Тема: Загальні відомості про запити.
Опрацювати презентацію №13
Вивчити § 3.1 ст. 44-47
Переглянути відеоуроки "Загальні відомості про запити."
01/03
Урок № 14
Тема: Створення й виконання запитів на вибірку даних
Опрацювати презентацію №14
Вивчити § 3.2 ст. 47-50
Переглянути відеоуроки "Створення й виконання запитів на вибірку даних"
04/03
Урок № 15
Тема: Запити з функціями і з полями, що обчислюються
Опрацювати презентацію №15
Вивчити § 3.3 ст. 50-55
Переглянути відеоуроки "Запити з функціями і з полями, що обчислюються"
08/03
Урок № 16
Тема: Запити з параметрами. Перехресні запити
Опрацювати презентацію №16
Вивчити § 3.4 ст. 55-58
Переглянути відеоуроки "Запити з параметрами. Перехресні запити"
11/03
Урок № 17
Тема: Запити на змінення. Практична робота №3 "Запити з функціями та з полями, що обчислюються"
Опрацювати презентацію №17 та презентацію №18
Вивчити § 3.5 ст. 59-63
Переглянути відеоурок "Практична робота №3 "Запити з функціями та з полями, що обчислюються"
15/03
Урок № 18
Тема: Практична робота №4 "Запити з параметрами, перехресні запити і запити на змінення даних"
Опрацювати презентацію №19
Вивчити § 3.5 ст. 64
Переглянути відеоурок "Практична робота №4 "Запити з параметрами, перехресні запити і запити на змінення даних"
18/03
Урок № 19
Узагальнюючий урок з теми: "Створення реляційної бази даних. ЗАПИТИ"
Повторити §§ 3.1-3.5 ст. 44- 64
Опрацювати презентації №№ 13-19
Дати відповіді на питання тематичного опитування 2, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 2.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
Альтерантивний варіант здачи тематичного опитування - в зошиті для тематичних опитувань з інформатики
22/03
Урок № 20
Тема: Створення форм за допомогою простих засобів.
Опрацювати презентацію №20
Вивчити § 4.1 ст. 65-71
Переглянути відеоуроки "Створення форм за допомогою простих засобів." та "Створення форм за допомогою простих засобів."
01/04
Урок № 21
Тема: Елементи керування та властивості форм.
Опрацювати презентацію №21
Вивчити § 4.2 ст. 71-74
Переглянути відеоуроки "Елементи керування та властивості форм"
05/04
Урок № 22
Тема: Створення форм за допомогою Конструктора форм.
Опрацювати презентацію №22
Вивчити § 4.3 ст. 74-78
Переглянути відеоуроки "Створення форм за допомогою Конструктора форм."
08/04
Урок № 23
Тема: Використання форм для введення й редагування даних.
Опрацювати презентацію №23
Вивчити § 4.4 ст. 78-81
Переглянути відеоуроки "Використання форм для введення й редагування даних."
12/04
Урок № 24
Тема: Практична робота №5 "Створення форм"
Опрацювати презентацію №24
Вивчити § 4.4 ст. 82
Переглянути відеоуроки "Практична робота №5 "Створення форм" "
15/04
Урок № 25
Тема: ЗВІТИ. Поняття звіту. Автоматичне створення звітів
Опрацювати презентацію №25
Вивчити § 5.1 ст. 83-85
Переглянути відеоуроки "Поняття звіту. Автоматичне створення звітів"
19/04
Урок № 26
Тема: Створення звіту за допомогою конструктора звітів.
Практична робота №6 "Створення звітів"
Опрацювати презентацію №26 та презентацію №27
Вивчити § 5.2 ст. 85-91
Переглянути відеоуроки
"Створення звіту за допомогою конструктора звітів." та Практична робота №6 "Створення звітів"
22/04
Урок № 27
Узагальнюючий урок з теми: "Створення реляційної бази даних. ФОРМИ. ЗВІТИ"
Повторити §§ 4.1-5.2 ст. 64- 91
Опрацювати презентації №№ 20-27
Дати відповіді на питання тематичного опитування 3, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 3.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
Альтерантивний варіант здачи тематичного опитування - в зошиті для тематичних опитувань з інформатики
26/04
Урок № 28
Тема: Призначення, основні поняття та терміни мови SQL
Опрацювати презентацію №28
Вивчити § 6.1 ст. 92-94
Переглянути відеоурок "Призначення, основні поняття та терміни мови SQL"
29/04
Урок № 29
Тема: Найпростіші запити мовою SQL у системі Access
Опрацювати презентацію №29
Вивчити § 6.2 ст. 94-96
Переглянути відеоурок "Найпростіші запити мовою SQL у системі Access"
03/05
Урок № 30
Тема: Запити з умовою. Групування записів.
Опрацювати презентацію №30
Вивчити § 6.3 ст. 96-99
Переглянути відеоурок "Запити з умовою. Групування записів."
06/05
Урок № 31
Тема: Сутність імпорту та експорту об'єктів.
Опрацювати презентацію №31
Вивчити § 7.1 ст. 100-101
Переглянути відеоурок "Сутність імпорту та експорту об'єктів."
10/05
Урок № 32
Тема: Імпорт об'єктів з однієї бази даних в іншу. Експорт об'єктів з однієї бази даних в іншу.
Опрацювати презентацію №32 та презентацію №33
Вивчити §§ 7.2-7.3 ст. 102-107
Переглянути відеоурок "Імпорт об'єктів з однієї бази даних в іншу. Експорт об'єктів з однієї бази даних в іншу."
13/05
Урок № 33
Виконання колективного проєкту
Вивчити §§ 7.2-7.3 ст. 102-107
17/05
Урок № 34
Узагальнюючий урок з теми: "Основи мови запитів SQL. Імпорт та експорт об'єктів бази даних"
Повторити §§ 6.1-7.3 ст. 92- 107
Опрацювати презентації №№ 28-33
Дати відповіді на питання тематичного опитування 4, та надіслати їх на ел. пошту pavlicalex@gmail.com (в темі листа вказувати "10 клас Група І(чи ІІ) ПІБ учня/ці ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ
Приклад теми листа: 10 клас Група І Павлик О.В. ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ 3.
До листа прикіпити вкладення у вигляді заповненого тектового документу, або якісного фото сторінки із зошита.
Альтерантивний варіант здачи тематичного опитування - в зошиті для тематичних опитувань з інформатики
20/05
Урок № 35
Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр
Вивчити §§ 1.1-7.3 ст. 5-107
Опрацювати презентації №№1-33
24/05
Урок № 36
Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр
Вивчити §§ 1.1-7.3 ст. 5-107
Опрацювати презентації №№1-33
27/05
Урок № 37
Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр
Вивчити §§ 1.1-7.3 ст. 5-107
Опрацювати презентації №№1-33
Навігація
- Головна
- Про ліцей
- Документи
- Сторінка Директора
- Сторінка заст. директора з навчальної роботи
- Сторінка заст. директора з виховної роботи
- Сторінка педагога-організатора
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка бібліотекаря
- Обдаровані діти
- Методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу.
- Методоб'єднання вчителів гуманітарного циклу.
- Методоб'єднання вчителів фізкультури, ЗБД та мистецтв.
- Методоб'єднання класних керівників та класоводів.
- Методоб'єднання вчителів початкових класів.
- Профспілка ліцею
- Фінансово-господарська діяльність
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Організація цивільного захисту в закладі
- Організація харчування в закладі
- Фотоальбом
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Контакти
- Дистанційне навчання
- Зарахування учнів
- Охорона праці
- Вакансії