10 Заруб. літ.
09/09
10 кл.зарубіжна
Тема : Стародавня Греція .Етапи й шедеври античності (огляд).
Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея» (1–2 уривки за вибором учителя)
Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї».
Опрацювати: переглянути відео : https://www.youtube.com/
« Одіссея» (пісня 1) https://www.youtube.com/watch?
«Одіссея»(пісня 2) https://www.youtube.com/watch?
Д.З. Знати : Міф, епічна поема, вічний образ, трагедія. Опрацювати стор. 9-25 підручника.Характеристика образу Одіссея
23.09.
Тема: Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Данте Аліґ’єрі (1265–1321).
Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури.
Опрацювати: стор.26-39 підручника ,читати «Божественна комедія» (Пекло, І, V).
https://www.youtube.com/watch?
14/10
Тема:Гамлет — вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи.
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?
Характеристика образу Гамлета,стор. 61 питання 8 письмово в зошит.
11/11
Тема. Перехід від романтизму до реалізму. ПЧ. Чарльз Діккенс " Пригоди Олівера Твіста"
18.11.
Тема: Німеччина Романтизм у Німеччині.
Ернст Теодор Амадей Гофман (1776–1822). «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».
Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи.
Опрацювати https://www.youtube.com/watch?
Прочитати «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер», образи твору ( запис у зошит)
16/12
Тема: УРЗМ ( усно). Аналіз творів письменників на тлі історико- літературного процесу,у зв'язках з історією культури.
ІІ СЕМЕСТР
20.01.
Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783–1842). «Червоне і чорне». Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. Зображення соціального середовища у творі. Символіка.
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=KqVYat8lFWY
Читати роман , уміти переказувати .
27.01.
Тема: Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля.
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=oGPyH8Eyp3c
Характеристика образу Жульєна Сореля( короткий запис у зошит), аналіз роману
03.02.
Тема: Оскар Вайльд (1854–1900). «Портрет Доріана Грея».
Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів.
Опрацювати: https://youtu.be/ic7zNJRQBWI
Написати короткий аналіз твору,знати зміст
10.02.
Тема:Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.
Опрацювати:
Аналіз твору. Написати твір- мініатюру " Якою є справжня мораль роману " Портрет Доріана Грея " ?"
17.02.
Тема: УРЗМ (письмово). Суспільні та моральні питання, порушені у творі…(на вибір).
Прочитати роман Г.Флобера «Пані Боварі»
24.02.
Тема: Позакласне читання
Вульгарно-буденне, зашкарубле життя французької провінції в романі Густава Флобера «Пані Боварі».
Опрацювати: https://youtu.be/uQ8Ba3XoUa0
Фільм https://youtu.be/EeGHatiFIvE
Підготувати повідомлення на тему «Модернізм як літературно-мистецький напрям»
03.03.
Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. Шарль Бодлер (1821–1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
Ш. Бодлер — пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.
Опрацювати : https://youtu.be/fmN34czbA8k
Розпоавідати про модернізм , анналіз творів Ш.Бодлера.
10.03.
Тема: Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.
Поль Верлен (1844–1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.
Опрацювати : https://youtu.be/5mKnGOK2wA0
Аналіз творів П.Верлена
17.03.
Тема: Артюр Рембо (1854–1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
Опрацювати : https://youtu.be/HqjiK5Osh_I
Аналізувати твори А.Рембо (запис у зошит)
24.03.
Тема: Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Бельгія
Моріс Метерлінк (1862–1942). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».
Опрацювати : https://youtu.be/T1Ogfe9CDn0
Прочитати драму, зробити короткий запис у зошит про М.Метерлінка та «нову драму»
07.04.
Тема: Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
Опрацювати : https://youtu.be/xqBI_EnKcxU
Знати сюжет твору, підготуватися до контрольної роботи
14.04.
Тема: Контрольний твір за вивченими творами
Повторити вивчені жанри літератури
21.04
Тема: Китай
Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній».
Мо Янь — сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» — історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечення людей від руйнівних землетрусів. Гуманістична сутність образу та духовна стійкість ге-роя на шляху до мети. Зміни у сприйман-ні Цзян Дачжі однокласниками, вплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі.
Опрацювати: https://youtu.be/Womx6CCXQCc
Аналіз твору, створити постер до твору.
28.04
Тема: Йоанна Яґелло (нар. 1974).
«Кава з кардамоном». Й. Яґелло — польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном». Синтез підліткової повісті (стосунки в ро-дині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).
Опрацювати : https://youtu.be/tZjFgtkeU4Q
Знати зміст роману, уміти аналізувати , висловлювати власну думку
05.05.
Тема: Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.
Опрацювати : https://youtu.be/PB8rt9cbWbc
Аналіз твору, дати письмові рекомендації батькам , як потрібно вирішувати проблеми підлітків і батьків.
12.05.
Тема: УРЗМ (усно). Створення обкладинки або реклами улюбленого роману, коментування свого задуму.
Підготуватися до крнтрольної роботи
19.05.
Тема: Контрольна робота.
Опрацювати:
Навігація
- Головна
- Про ліцей
- Документи
- Сторінка Директора
- Сторінка заст. директора з навчальної роботи
- Сторінка заст. директора з виховної роботи
- Сторінка педагога-організатора
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка бібліотекаря
- Обдаровані діти
- Методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу.
- Методоб'єднання вчителів гуманітарного циклу.
- Методоб'єднання вчителів фізкультури, ЗБД та мистецтв.
- Методоб'єднання класних керівників та класоводів.
- Методоб'єднання вчителів початкових класів.
- Профспілка ліцею
- Фінансово-господарська діяльність
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Організація цивільного захисту в закладі
- Організація харчування в закладі
- Фотоальбом
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Контакти
- Дистанційне навчання
- Зарахування учнів
- Охорона праці
- Вакансії