10 Заруб. літ.

09/09

10 кл.зарубіжна

Тема : Стародавня Греція .Етапи й шедеври античності (огляд).

Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея» (1–2 уривки за вибором учителя)

Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї».

Опрацювати: переглянути  відео  :  https://www.youtube.com/watch?v=qA_aXVPemcQ

« Одіссея» (пісня 1) https://www.youtube.com/watch?v=kBM9OFb9fxI&t=2s

«Одіссея»(пісня 2) https://www.youtube.com/watch?v=sY8RKXZLP0c&t=2s

Д.З. Знати : Міф, епічна поема, вічний образ, трагедія. Опрацювати стор. 9-25 підручника.Характеристика образу Одіссея


23.09.

Тема: Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Данте Аліґ’єрі (1265–1321).

Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури.

Опрацювати: стор.26-39 підручника ,читати «Божественна комедія» (Пекло, І, V).

https://www.youtube.com/watch?v=aDdX7yprO68&t=440s


14/10

Тема:Гамлет — вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи.

Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=hwNSP_utCS0

Характеристика образу Гамлета,стор. 61 питання 8 письмово в зошит.

11/11

Тема. Перехід від романтизму до реалізму. ПЧ. Чарльз Діккенс " Пригоди Олівера Твіста"

Опрацювати: https://youtu.be/ZCkJxQcI-6A
короткий запис у зошит , прочитати А.Гофмана " Крихітка Цахес"

 

18.11.

Тема: Німеччина Романтизм у Німеччині.

Ернст Теодор Амадей Гофман (1776–1822). «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи.

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=0WaTn4Um7-E

Прочитати «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер», образи твору ( запис у зошит)

25/11
Тема уроку: Протиставлення філістерів і ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофман. Викривальний зміст твору.
Опрацювати https://youtu.be/f3d-1j6lVz0
стор. 64-81 підручника, питання 23 письмово .

16/12

Тема: УРЗМ ( усно). Аналіз творів письменників на тлі історико- літературного процесу,у зв'язках з історією культури.

https://youtu.be/IP8tsBrWBAQ
Підготуватися до контрольної роботи

ІІ СЕМЕСТР

 

20.01.

 

Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783–1842). «Червоне і чорне». Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. Зображення соціального середовища у творі. Символіка.

Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=KqVYat8lFWY

Читати роман , уміти переказувати .

 

 27.01.

 

Тема: Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля.

Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=oGPyH8Eyp3c

Характеристика образу Жульєна Сореля( короткий запис у зошит), аналіз роману

03.02.

Тема: Оскар Вайльд (1854–1900). «Портрет Доріана Грея».

Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів.

Опрацювати: https://youtu.be/ic7zNJRQBWI

Написати короткий аналіз твору,знати зміст

10.02.

Тема:Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману. 

Опрацювати: 

https://youtu.be/9ge_aoKs4Dk

Аналіз твору. Написати твір- мініатюру " Якою є справжня мораль роману " Портрет Доріана Грея " ?"

17.02.

Тема: УРЗМ (письмово). Суспільні та моральні питання, порушені у творі…(на вибір).

Прочитати роман Г.Флобера «Пані Боварі»

24.02.

Тема: Позакласне читання

Вульгарно-буденне, зашкарубле життя французької провінції в романі Густава Флобера «Пані Боварі».

Опрацювати: https://youtu.be/uQ8Ba3XoUa0

 Фільм https://youtu.be/EeGHatiFIvE

Підготувати повідомлення на тему «Модернізм як літературно-мистецький напрям»

 03.03.

Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. Шарль Бодлер (1821–1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).

Ш. Бодлер — пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.

Опрацювати : https://youtu.be/fmN34czbA8k

Розпоавідати про модернізм , анналіз творів Ш.Бодлера.

10.03.

Тема: Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

Поль Верлен (1844–1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».

Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.

Опрацювати : https://youtu.be/5mKnGOK2wA0

Презентаціяhttps://vseosvita.ua/lesson/pol-verlen-estetychni-pohliady-poeta-u-virshi-poetychne-mystetstvo-zobrazhennia-peizazhiv-pryrody-i-dushi-v-osinnii-pisni-371795.html

Аналіз творів П.Верлена

17.03.

Тема: Артюр Рембо (1854–1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

Опрацювати : https://youtu.be/HqjiK5Osh_I

Аналізувати твори А.Рембо (запис у зошит)

24.03.

Тема: Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Бельгія

Моріс Метерлінк (1862–1942). «Синій птах».

М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».

Опрацювати : https://youtu.be/T1Ogfe9CDn0

Прочитати драму, зробити короткий запис у зошит про М.Метерлінка та «нову драму»

07.04.

Тема: Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.

Опрацювати : https://youtu.be/xqBI_EnKcxU

Знати сюжет твору, підготуватися до контрольної роботи

 14.04.

Тема: Контрольний твір за вивченими творами

Повторити вивчені жанри літератури

21.04

Тема: Китай

Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній».

Мо Янь — сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» — історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечення людей від руйнівних землетрусів. Гуманістична сутність образу та духовна стійкість ге-роя на шляху до мети. Зміни у сприйман-ні Цзян Дачжі однокласниками, вплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі.

Опрацювати: https://youtu.be/Womx6CCXQCc

Аналіз твору, створити постер до твору.

28.04

Тема: Йоанна Яґелло (нар. 1974).

«Кава з кардамоном». Й. Яґелло — польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном». Синтез підліткової повісті (стосунки в ро-дині, перше кохання) та  детективу (розгадування сімейної таємниці).

Опрацювати : https://youtu.be/tZjFgtkeU4Q

Знати зміст  роману, уміти аналізувати , висловлювати власну думку

05.05.

Тема: Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.

Опрацювати : https://youtu.be/PB8rt9cbWbc

Аналіз твору, дати письмові рекомендації батькам , як потрібно вирішувати проблеми підлітків і батьків.


12.05.

Тема: УРЗМ (усно). Створення обкладинки або реклами улюбленого роману, коментування свого задуму.

Підготуватися до крнтрольної роботи

 

 

19.05.

Тема: Контрольна робота.

Опрацювати: