2 Англ. мова

Посилання на онлайн урок в MEET

https://meet.google.com/yww-aifh-bsz?authuser=0

 

11.01.2021    Unit 5, Lesson 1

https://www.youtube.com/watch?v=Jph0aQtSw4k&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=46

книжка: ст. 62-63, вивчити нові слова (назви тваринок).

робочий зошит

 

12.01.2021    Unit 5, Lesson 2

https://www.youtube.com/watch?v=3S2AykDLPwc&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=47

книжка: впр.4 ст. 64 (виконати письмово в робочому зошиті).

робочий зошит

 

14.01.2021    Unit 5, Lesson 3

https://www.youtube.com/watch?v=jPZkTpZ_11s&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=48https://www.youtube.com/watch?v=jPZkTpZ_11s&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=48

робочий зошит

 

18.01.2021    Unit 5, Lesson 4

https://www.youtube.com/watch?v=c4FI5e9s_vk&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=49

робочий зошит

книжка: ст. 66, вивчити частини тіла

 

19.01.2021    Unit 5, Lesson 5

https://www.youtube.com/watch?v=fLn8P47gE2Q&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=50

робочий зошит

 

21.01.2021      Unit 5, Lesson 6

https://www.youtube.com/watch?v=xoFvaBH4U50&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=51

робочий зошит

 

 


 

 

24/01

Опрацювати Unit 5, Lesson 4 ст.66 книжки.

https://www.youtube.com/watch?v=c4FI5e9s_vk

впр.1-2, ст.66(за диктором переписати частини тіла до словника та вивчити);

впр.3-4, ст.66 (прочитати та переписати до зошита);

впр.5 по бажанню.

Друкований зошит,  Unit 5, Lesson 4 ст. 55

впр.1 заповнити пропуски та намалювати малюнок;

 впр.2 підписати частини тіла.

 

26/01

Опрацювати Unit 5, Lesson 5 ст.67 книжки.

https://www.youtube.com/watch?v=fLn8P47gE2Q

впр.1,2,3, ст. 67 (послухати за диктором, проспівати та показати частини тіла про які співаєш);

впр.4, ст.67 (переписати речення до зошита);

впр.5, ст. 67 (прослухати та проспівати пісню).

Друкований зошит,  Unit 5, Lesson 5 ст.56

Впр.1 знайти слова та обвести їх;

Впр. 2 скласти речення.


 27/01

Опрацювати Unit 5, Lesson 6 ст.68 книжки.

https://www.youtube.com/watch?v=3Mf7CFSxNAA

впр.1,2,3. ст. 68 (послухати, повторити за диктором та записати звуки до зошита);

впр.4,5, ст. 68 ( прочитати та перекласти).

Друкований зошит,  Unit 5, Lesson 5 ст. 57

Впр.1 вставити пропущені букви, буквосполучення;

Впр.2 заповнити пропуски.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З 14/03/2022 н.р.

 

14.03. Тема 6 Урок 3 ст. 77

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=k7NONY14C0E

2.    У робочому зошиті запишіть:

Monday the 14 (th) of March

                                                   Classwork

Вивчення нових звуків ea, ng

Ea – [ I:], дане буквосполучення читаємо як довге –і- ( teacher, eat)

Ng – [n], дане словосполучення читаємо як носова –н- ( pudding, swing).

-         Записуємо до зошита Ex. 3 p. 77 (переписуємо нові слова );

-         Після вправи записати: I-my ( я-моє). You-your ( ти- твій, твоє).

-         Записати до зошита Ex. 6 p.77( переписати, заповниши пропуски словами my, your.

3.    Виконай у друкованому зошиті вправи на ст.64

16.03. Тема 6 Урок 4 ст. 78

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=K69JLx2_NKQ

2.    У робочому зошиті запишіть:

Wednesday the 16 (th) of March

Classwork

Present Continuous Time (Теперішній тривалий час)

Present Continuous – теперішній тривалий час англійської мови. Використовується для вказування на процес, що відбувається безпосередньо зараз. Present Continuous утворюється за допомогою додавання допоміжного дієслова am / is / are (одна з форм дієслова to be) та додавання інгового (-ing) закінчення до дієслова у першій формі.

Утворення стверджувального речення:

Іменник/займенник + am/is/are + V (дієслово )з додаванням до нього закінчення – ing-Наприклад:

 I am playing football right now. – Я граю у футбол зараз.

Sally is doing her homework at the moment. – Саллі (вона) зараз робить домашнє завдання.

They are fishing now. – Вони зараз рибалять

3.    Виконай у друкованому зошиті вправи на ст.64

 

17.03. Тема 6 Урок 5 ст. 79

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=zFiuFD6xWh0

2.    У робочому зошиті запишіть:

Thursday the 17 (th) of March

 Classwork

Present Continuous Time (Теперішній тривалий час)

Ex. 1 p. 79

Після картинок переписуємо речення та ставимо номер малюнку, якому відповідає речення.

3.    Виконай у друкованому зошиті вправи 1 на ст.66

 

21.03. Тема 6 Урок 6 ст. 80

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=5vxDI-9herY

2.    У робочому зошиті запишіть:

Monday the 21 (st) of March

Classwork

Буквосполучення alk, all, o

alk – [o:k] – talk, walk

all – [ol] - ball

o – [/] – monkey, буква –оу- може давати звук а, якщо вона стоїть перед буквосполученням th, або будь-якою іншою голосною літерою.

-         Перепишіть до зошита нові слова з впр.1 ст.80

3.    Виконай у друкованому зошиті вправи 1,2 на ст.67

 

23.03. Тема 6 Урок 7 ст. 81

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=80KwHnb7-ng

2.    У робочому зошиті запишіть:

Wednesday the 23 (d) of March

Classwork

Present Continuous Time (Теперішній тривалий час). Утворення питального речення.

Present Continuous – теперішній тривалий час англійської мови. Використовується для вказування на процес, що відбувається безпосередньо зараз. Present Continuous утворюється за допомогою додавання допоміжного дієслова am / is / are (одна з форм дієслова to be) та додавання інгового (-ing) закінчення до дієслова у першій формі.

Для утворення питального речення у Present Continuous допоміжне дієслово потрібно помістити на початок речення:

am/is/are + Іменник/займенник  + V (дієслово )з додаванням до нього закінчення – ing-Наприклад:

Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?

-         Yes, I am/ No, I am not

Is she reading ? – він читає?

-         Yes, he is /No, he isn`t

Are they playing in the club at the moment? – Вони зараз грають у клубі?

-         Yes, they are? No, they aren`t

3.     Виконай у друкованому зошиті вправи 1,2 на ст.68

24.03. Тема 6 Урок 8 ст. 82

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=7uwk9qVBTMo

2.    У робочому зошиті запишіть:

Thursday the 24 (th) of March

Classwork

Ex. 3 p. 82

-        Дайте відповіді письмово у зошиті на запитання під фото

3.     Виконай у друкованому зошиті вправи 1 на ст.69

28.03. Тема 6 Урок 9-10 ст. 83

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=l2fLPKrMd6M

-         Виконайте проєктну роботу ( книжечка з моїми діями протягом дня). Вам потрібно взяти альбомний листок, скласти в четверо та розрізати на 4 частини. На кожній частинці намалювати дію, яку ви робити щоранку. Можете брати дії із впр.1. Скласти усі частинки і скріпити їх. Принести до школи, коли вийдемо на навчання. Також попрошу зробити фото роботи та надіслати мені у viber.

2.    Виконай у друкованому зошиті вправи 1 на ст.70

30.03.Тема 6 Урок 11-12 ст. 84-85

1.    Перегляньте відео урок та виконайте за диктором

https://www.youtube.com/watch?v=yHMmSABKIAk

2.    У робочому зошиті запишіть:

Wednesday the 30 (th) of March

Classwork

Ex. 2 p. 84

Перепишіть імена та поставте номер картинки;

Ex. 3 p. 84

Перепишіть через кому дні тижня ( спробуйте самостійно, без підглядання до книжки та словника);

Ex. 6 p. 85

Перепишіть до зошита та у пропущених квадратиках поставте  номер фото, опис якого вказано далі.

 

3.     Виконай у друкованому зошиті вправи 1,2 на ст.71

 

31.03. Виконайте письмово у зошиті роботу та надішліть фото.

 

Name____________________________________________   Date_______________________

Діагностична робота № 6

DOING THINGS

 

1. Fill in the blanks. Write days of the week in the correct order.Заповни пропуски. Напиши назви днів тижня у правильному порядку.

M_ nd _ y       We _ nes_ ay       S_ nd _ y      Sat_ rda _        Tu_sd_y     F_iday    Thu_s_ay     

Monday,_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

2. Match and write. Поєднай та напиши.

Овал: CleanОвал: WashОвал: DrinkОвал: Eat

 

Скругленный прямоугольник: faceСкругленный прямоугольник: puddingСкругленный прямоугольник: teethСкругленный прямоугольник: tea                                                                                                                                                            

 

 

1) Wash your face.

2) _____________________________________________________________________________

3) _____________________________________________________________________________

4) _____________________________________________________________________________

3. Make up sentences and write. Утвори речення та напиши.

1) I / eat                 I am eating

2) He / jump          He is ________________________________________________________

3) She / sing           _____________________________________________________________

4) She / sleep         ______________________________________________________________

5) I / swim              ______________________________________________________________

6) He / read           ______________________________________________________________

7) I / play              ______________________________________________________________

8) She / talk          ______________________________________________________________

 

4. Write short answers.  Напиши короткі відповіді

1) + Is it talking? – Yes, it is.

2) – Is it running? - No, it isn`t.

3) – Is it swimming? - _____________________________________________________________

4) + Is it flying? -  ________________________________________________________________

5) + Is it jumping? - ______________________________________________________________

6) – Is it walk? -  _________________________________________________________________

 

5. Read and match. Прочитай і з’єднай.

1.  Is he singing?                           A. No, it isn`t.

2. Is it jumping?                           B. She is reading.

3. What are you doing?               C. Yes, he is.

4. What is she doing?                  D. I`m playing.                     

 

 ПОСИЛАННЯ НА ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПЕРІОД З 04.04 по 28.04

 

2 КЛАС АНГЛІЙСЬКА МОВА ТРАВЕНЬ 2022