6 Заруб. літ.

  

12/09

 Тема: Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет

 https://www.youtube.com/watch?v=pzCjdLhGowo&t=3s

https://www.youtube.com/watch?v=Ef3Z-8Hwn5Y&t=68s

 Д/З. Опрацювати : стор.36 -40 підручника. Прочитати міфи.


14/09

Тема: Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи

 Опрацювати : Стор 31-35 підручника.прочитати індійські міфи .Знати іх зміст.

https://www.youtube.com/watch?v=1FwAC_5mbp8

 

10/10

Тема:Байка як літературний жанр, її характерні ознаки ,особливості художньої будови,повчальний зміст.Езоп «Крук і Лисиця», «Лисиця і виноград»

Опрацювати :https://www.youtube.com/watch?v=m13RXsQmOqc

Читати стор.42-47 підручника, записати у зошит визначення : байка , езопова мова, характерні ознаки байки.

12.10.

Тема: «Вовк і Ягня», «Мурашки й Цикада». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних об-разах. Мораль байок Езопа.

Д.З.Анліз байок Езопа.

17/10

Тема: Жан де Лафонтен (1621–1695). «Зачумлені звірі».

Новаторство Ж. де Лафонтена в жанрі байки. Людські вади в байці «Зачумлені звірі». Алегоричні образи твору. Визначити її повчальний зміст.Підготуватися до контрольної роботи.

Д.З. прочитати байку

19/10

Тема: Контрольна робота (тести). Міфи народів світу. Мудрість байки.

 

 31/10

Тема: Жуль Верн (1828–1905). «П’ятнадцятилітній капітан».

Розповідати про Ж.Верна . Прочитати перші розділи роману ,  стор 58-69 підручника.

 02/11

Тема: Тема духовного випробування в романі Ж. Верна. 

Продовжувати читати роман,переказувати його,знати героїв твору .

21/11

Тема: Чарльз Діккенс (1812–1870). «Різдвяна пісня в прозі».

Сюжет і композиція повісті.

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=UE19XhL2_m0

Прочитати повість «Різдвяна пісня в прозі».

 

05/12

Тема:М.В.Гоголь (1809-1852). «Ніч перед Різдвом»

Переглянути відео https://youtu.be/5LbWOrCeOSc

Прочитати повість. https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=9


19.12.

 

Тема:Елементи фольклору (традиційні образи –відьма , чорт ,місяць та ін.;різдвяні символи;елементи                  казки ) у творі.

 

Переглянути відео https://youtu.be/7HyxdNwn9Do

Готуватися до контрольної роботи

21.12.

 

Тема: Контрольна робота(тести ). Пригоди і фантастика

 

Повторити вивчені художні засоби

ІІ СЕМЕСТР

16.01

Тема: Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

Опрацювати : https://youtu.be/Y_W8LTblqvU

Читати оповідання, скласти план.

Аудіо твору https://youtu.be/FbD-84hWdTE

Фільм https://youtu.be/j6rSFaFRZcs

18.01.

Тема: «Жага до життя». Характеристика героїв твору. Описи природи та їх роль у тексті.

Опрацювати : https://youtu.be/U_qQljde12M

Записати у зошит характеристику героїв, асоціативний кущ, написати історію напарника Біла від його імені (фото історії надіслати учителю)

 

25.01.

Тема: Анна Гавальда "35 кіло надії".Теми  школи , родини, життєвого покликання особистості у творі.
Прочитати твір https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=8519
https://youtu.be/OfjfnfQ3_t4

30.01.

Тема: Грегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи).

Опрацювати: https://youtu.be/9z2xDtMvHqI

Переказувати твір, характеристика Грегуара

01.02.

Тема: Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка Грегуара.

Опрацювати: https://youtu.be/Hc6S1-w3Lys

Написати мінітвір «Мої враження про твір А.Гавальди»35 кіло надії»

13.02.

Тема: Розвиток  мовлення  (усно). Проблема вибору в складній життєвій ситуації.

Прочитати оповідання У.Старка

«Чи вмієш ти свистати, Юганно?»https://youtu.be/KViFMvhn5Yo

15.02.

Тема: Ульф Старк (1944–2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі.

Опрацювати : https://youtu.be/Memwy9ysl14

Аудіотвір https://youtu.be/KViFMvhn5Yo

Скласти план, характеристика героїв.

 

 

20.02.

Тема:Образи дітей (Ульф, Берра) і дідуся Нільса, встановлення духовного зв’язку між ними.

Опрацювати: https://vseosvita.ua/library/ulf-stark-chy-vmiiesh-ty-svystaty-iuhannoobrazy-ditei-ulf-berra-i-didusya-nilsa-vstanovlennya-dukhovnoho-zvyazku-mizh-nymy-641809.html

Характеристика  образів дітей  (письмово у зошит).

22.02

Тема: Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч.

Переглянути презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-ulf-stark-chi-vmiesh-ti-svistati-yuganno-sens-nazvi-tvoru-znachennya-simvoliv-svit-dobra-lyudyanosti-i-miloserdya-328308.html

Записати короткий аналіз твору у зошит

 

 

27.02.

Тема: Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій тощо).

Опрацювати:https://docs.google.com/presentation/d/1snE-9xS9RCShtW5hsIwv0UCkU9FqUNdUOzrNZ_Djcqw/edit?usp=sharing   

Підготуватися до контрольної роботи    

01.03.

Тема: Контрольна робота. Контрольний класний твір на тему: «Який же він, Грегуар , насправді?(за твором А.Гавальди «35 кіло надії»» ,або «Жага до життя дорожча за любов до золота (за твором Джека Лондона»», або « Різні покоління в одній повісті ? (за твором У.Старка «Чи вмієш ти свистати ,Юганно?»»

Повторити вивчене про поезію

13.03

Тема: Роберт Бернс (1759–1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Анти-теза (рідний край — чужина).

Опрацювати: https://youtu.be/HxKNdLIAdxw

Розповідати про поета,виразно читати  «Моє серце в верховині»

15.03

Тема: Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епі-тети, повтори та ін.).

Опрацювати: https://youtu.be/Cck7kGVgS3Y

Аналіз твору , вивчити напам’ять вірш.

03.04

Тема: Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним ге-роєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.

Опрацювати : https://youtu.be/Vu2CzarGjLU

Читати і аналізувати твір. Готуватися до контрольної роботи

05.04.

Тема: Контрольна робота (тести). Поетичне бачення світу. Мацуо Басьо, Р. Бернс, Дж. Родарі.

Опрацювати :повторити вивчене про оповідання і фантастику

 

17.04

 

Тема: Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думки».

Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

Опрацювати: https://youtu.be/_sfzR2OAUSA Прочитати «Запах думки», скласти план

19.04

Тема: Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.

Опрацювати: https://youtu.be/tkkHnGR08iw Аналіз твору, заповнити таблицю «Реальне і фантастичне»

01.05.

Тема: «Міо, мій Міо». Образи головних героїв.

Опрацювати : https://youtu.be/TyyLVCAbx5w

03.05.

Тема: Перемога добра над злом.

Опрацювати : https://youtu.be/KdtSXtz8FGQ

Аналіз твору, прочитати «Конрад,або  дитина з бляшанки» К.Нестлінгер

15.05

Тема: Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

Опрацювати:https://youtu.be/vE-cXR5D_tk

Характеристика образу Конрада.

17.05.

Тема: Конрад і його становлення у світі.

Опрацювати:https://youtu.be/vE-cXR5D_tk