8 Заруб. літ.
05.09
8 кл. зарубіжна література
Тема :Література і культура.
Опрацювати:
https://www.youtube.com/watch?v=S6CgDjxdE44Д.З.Прочитати стор .4-6 , творче завдання стор. 6. Превір себе: стор 6.
07.09
Тема : Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Літературний процес. Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах.
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=S6CgDjxdE44
Д.З.Прочитати стор. 6-11, стор .11 –робота з текстом( перевір себе).19.09. Тема: Біблія. Біблія як основа двох релігій — юдейської та християнської. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники. Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів.
https://www.youtube.com/watch?
Опрацювати:стор.19-21(виписати в зошит стук турку Біблії).підготувати повідомлення на тему «У яких видах мистецтва утілились релігійні сюжети і образи»(фото , відео, презентації)
21.09.
Тема: Розвиток мовлення (усно). Віртуальна екскурсія в Музей мистецтв.
ЛК. Утілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві (література, живопис, музика, скуль-птура, архітектура, кіно та ін.).
Робота із створенням тематичної папки(«Утілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві»)12/10
Тема: Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Специфіка ро-звитку літератури в Давній Греції і в Давньому Римі. Концепція людини і світу в античній літературі (ідея гармонії тілесного і духовного, любов до життя в усіх його проявах, відкриття світу, героїчне служіння, катарсис, поєднання реального і міфологічного та ін.).
Опрацювати :презентація, стор.37-39 підручника, зробити короткий конспект.
17/10
Тема: Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрець-ких міфів. Міфологічна основа героїчного епосу. Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь (2–3 за вибором учителя). Відображення історич-них подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.).
Опрацювати :
https://www.youtube.com/watch?v=x-YJn4Net4k&feature=emb_imp_woyt
https://www.youtube.com/watch?v=YGpmrMiIZhM
Прочитати: Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла»,
стор. 40-47 підручника.
19/10
Тема: Гомер. «Іліада» (огляд). Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу.
Опрацювати урок https://www.youtube.com/watch?v=_IcZELK5N-A
https://www.youtube.com/watch?v=z3B6f6mnfkg
Підручник: читати стор.48-69, «Двобій Ахілла і Гектора», «Пріам у Ахілла», образи Ахілла і Гектора (запис у зошит),аналіз поеми.
31/10
Тема: Позакласне читання. Гомер «Одіссея». «Одіссей і кіклоп Поліфем».
Ознайомитися із сюжетом поеми «Одіссея»
07/11
21/11
Тема: Квінт Горацій Флакк (65–8 рр. до н. е.). «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»).
Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку.
Опрацювати https://www.youtube.com/watch?
Виразно читати вірш Горація ,аналізувати .
12/12
ІІ СЕМЕСТР
16.01.
Тема:Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. Франческо Петрарка (1304–1374).
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=6aw18LkRAKk
Короткий запис про епоху Відродження, розповідати про ознаки доби.
18.01.
Тема: Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки.
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=O4jg7dYeG1U
Запис до робочого зошита про Ф.Петрарка, особливості сонета його аналіз . Вивчити напам’ять сонет Петрарки.
23.01
Тема: Вільям Шекспір (1564–1616).
Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва.
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=6AiSq4eOOWI
Розповідати про Шекспіра,написати короткий конспект.
25.01.
8 клас зарубіжна
Тема: Вільям Шекспір. Сонети № 66, 116, 130.
Основні теми сонетів В. Шекспіра — кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів тощо). Художні особливості сонетів В. Шекспіра.
Опрацювати: https://youtu.be/00zSmif0VPU
Аналіз сонетів В.Шекспіра , вивчити напам’ять сонет за власним вибором.
30.01.
Тема: Виразне читання сонетів напам’ять.
Читати трагедію «Ромео і Джульєтта»
01.02.
Тема: Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення.
Опрацювати: https://youtu.be/7-c3jA1vXiM
Короткий запис до зошита про Шекспіра, читати і переказувати трагедію.
06.02.
Тема: Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).
Опрацювати: https://youtu.be/QXK5sPGuFhI
Характеристика героїв, їх зміни. Поміркуйте (письмово в зошит «Який шлях потрібно було обрати героям, щоб зберегти не тільки кохання, але й життя?»
08.02.
Тема: Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.
Опрацювати: https://youtu.be/X9ixdDBZ3Bc
Написати листа до Ромео і Джульєтти від молоді XXI століття.
13.02.
Тема: Мігель де Сервантес Сааведра (1547–1616). «Дон Кі-хот» I частина (огляд, 2–3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно- пригодницького, філософського роману, пародії).
Опрацювати : https://youtu.be/YCF5ZFyuvAc
Опрацювати біографію Сервантеса (короткий запис у зошит), прочитати І частину роману.14.02.
15.02.
Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса — парні образи, у яких утіле-но високу мрію і прагматизм. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості ре-алізації ідеалів героя. «Донкіхотство».
Опрацювати : https://youtu.be/n0c0XNyeUCk
Аналіз твору 1, характеристика головного героя(запис у зошити).
20.02.
Тема: Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів.
Опрацювати: https://youtu.be/YCF5ZFyuvAc
Характеристика образу Дон Кіхота (асоціативний кущ )
22.02.
Тема: Розвиток мовлення (усно). Диспут на тему: «Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?».
Опрацювати: https://youtu.be/LPN24IpGLjQ
Підготуватися до написання контрольного твору
27.02.
Тема: Контрольна робота.
Контрольний класний твір на тему: «Почуття, що си-льніше за смерть» (за трагедією В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта»), або «Благородний лицар Дон Кіхот — герой і дивак» (за романом Сервантеса «Дон Кіхот»).
01.03.
Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
Опрацювати : https://youtu.be/qQOr47SW5WQ
06.03.
Тема: Із лірики європейського бароко.
Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561–1627). «Галерник». Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Си-мволіка твору. Образ ліричного героя.
Опрацювати : https://youtu.be/qQOr47SW5WQ
Опрацювати стор. 216-218, аналіз твору .
08.03
Тема: Із лірики європейського бароко.
Джонн Донн (1572–1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів лі-ричного героя. Символіка. Поетична мова.
Опрацювати : https://youtu.be/lWpdagCNVAE
Опрацювати стор. 219-221, аналіз вірша Дж.Донна
13.03
Тема: Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
Опрацювати : https://youtu.be/DZzTW_eqJ5k
Розповідати про класицизм , скласти асоціативне гроно до теми ,підготуватися до позакласного читання
«Тартюф» https://youtu.be/cddGm89_jm4
15.03
Тема: Позакласне читання. Мольєр. «Тартюф». Критика лицемірства, спраги наживи, підлості, дурості, хтивості, егоїзму у творі.
Прочитати комедію « Міщанин-шляхтич» Мольєра
20.03.
Тема: Мольєр (1622–1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр — майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.
Опрацювати: https://youtu.be/DZzTW_eqJ5k
Прочитати 1-2 дію комедії «Міщанин –шляхтич», розповідати про Мольєра.
22.03.
Тема: Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
Опрацювати: https://youtu.be/n7XnLv9XkI4
Знати зміст комедії,
10.04.
Тема: Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
Опрацювати : https://youtu.be/_d0Q2tNb5pM
Підготуватися до контрольної роботи «Бароко і класицизм»
12.04.
Тема: Контрольна робота (тести). Бароко і класицизм.
Підготуватися до позакласного читання Марія Парр «Вафельне серце»
24.04
Тема: Людські взаємини, моральні цінності у творі.
Опрацювати : https://www.youtube.com/live/wKdy9AhOeL4?feature=share Напишіть власний розділ зустрічі маленького принца з «дивними дорослими» нашого часу
26.04
Тема: Художні образи.
Опрацювати : https://youtu.be/Ql7YCdqBJH4
Розповідати про сенс алегоричних образів жителів астероїдів
08.05
Тема: Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан.
Опрацювати:https://youtu.be/WuqeswRA3Y0
10.05.
Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
Опрацювати:https://youtu.be/RMMs2pWR2SE
Виписат імена чайок, аналіз твору
Написати лист другу з аргументованими рекомендаціями прочитати твір
Навігація
- Головна
- Про ліцей
- Документи
- Сторінка Директора
- Сторінка заст. директора з навчальної роботи
- Сторінка заст. директора з виховної роботи
- Сторінка педагога-організатора
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка бібліотекаря
- Обдаровані діти
- Методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу.
- Методоб'єднання вчителів гуманітарного циклу.
- Методоб'єднання вчителів фізкультури, ЗБД та мистецтв.
- Методоб'єднання класних керівників та класоводів.
- Методоб'єднання вчителів початкових класів.
- Профспілка ліцею
- Фінансово-господарська діяльність
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Організація цивільного захисту в закладі
- Організація харчування в закладі
- Фотоальбом
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Контакти
- Дистанційне навчання
- Зарахування учнів
- Охорона праці
- Вакансії