8 Заруб. літ.

05.09

8 кл. зарубіжна література

Тема :Література і культура.


Опрацювати:

https://www.youtube.com/watch?v=S6CgDjxdE44Д.З.Прочитати стор .4-6 , творче завдання стор. 6. Превір себе: стор 6. 

07.09

Тема : Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Літературний процес. Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах.


Опрацювати:
https://www.youtube.com/watch?v=S6CgDjxdE44

Д.З.Прочитати стор. 6-11, стор .11 –робота з текстом( перевір себе).
19.09. Тема: Біблія. Біблія як основа двох релігій — юдейської та християнської. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники. Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів.

https://www.youtube.com/watch?v=Gjm1OJGDExw   

Опрацювати:стор.19-21(виписати в зошит стук турку Біблії).підготувати повідомлення на тему «У яких видах мистецтва утілились релігійні сюжети і образи»(фото , відео, презентації)  

21.09.
Тема: Розвиток мовлення (усно). Віртуальна екскурсія в Музей мистецтв.


ЛК. Утілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві (література, живопис, музика, скуль-птура, архітектура, кіно та ін.).

Робота із створенням тематичної папки(«Утілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві»)12/10

 

Тема: Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Специфіка ро-звитку літератури в Давній Греції і в Давньому Римі. Концепція людини і світу в античній літературі (ідея гармонії тілесного і духовного, любов до життя в усіх його проявах, відкриття світу, героїчне служіння, катарсис, поєднання реального і міфологічного та ін.).

Опрацювати :презентація, стор.37-39 підручника, зробити короткий конспект.

 

17/10

Тема: Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрець-ких міфів. Міфологічна основа героїчного епосу. Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь (2–3 за вибором учителя). Відображення історич-них подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.).

Опрацювати :

https://www.youtube.com/watch?v=x-YJn4Net4k&feature=emb_imp_woyt 

https://www.youtube.com/watch?v=YGpmrMiIZhM

Прочитати: Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла»,

стор. 40-47 підручника.

 

19/10

Тема: Гомер. «Іліада» (огляд). Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу.

Опрацювати урок https://www.youtube.com/watch?v=_IcZELK5N-A

                                    https://www.youtube.com/watch?v=z3B6f6mnfkg

Підручник:  читати стор.48-69, «Двобій Ахілла і Гектора», «Пріам у Ахілла», образи Ахілла і Гектора (запис у зошит),аналіз поеми.

31/10

Тема: Позакласне читання. Гомер «Одіссея». «Одіссей і кіклоп Поліфем».

Ознайомитися із сюжетом поеми «Одіссея»

07/11

Тема:Сапфо - "До Афродіти" . Звернення у вірші до Афродіти- богині кохання. Образ ліричної героїні,глибина її почуттів і переживань.
Опрацювати https://youtu.be/YMQpt_K6oY0
Розповідати про Сапфо, читати і аналізувати її поезію.

21/11

Тема: Квінт Горацій Флакк (658 рр. до н. е.). «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»).

Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку.

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=Lo8nue6s74w

Виразно читати вірш Горація ,аналізувати .

12/12

Зарубіжна література 8 клас
Тема: Золота доба персько- таджицької лірики,її характерні особливості,видатні представники.
Омар Хайям( бл.1048- після.1122). Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма.
Короткий запис у зошит про Омара Хайяма, визначення " рубаї", вивчити 3 рубаї напам'ять.
 
 
14.12. 8 клас зарубіжна література 
Тема:Література середньовічної Європи : основні тенденції та жанрово- тематичне розмаїття.
 " Пісня про Роланда" (Хст.) 2-3 розділи. .Історична основа твору й поетичне переосмислення в ньому реальних подій . Патріотичні ідеї в " Пісні про Роланда" 
Образна система . Елементи фольклору. Особливості поетичної мови твору. https://youtu.be/-y-fQEf3Ns
https://youtu.be/2YqMOctS8Cs
Прочитати твір ( підручник), аналіз .


  ІІ СЕМЕСТР

16.01.

 

Тема:Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. Франческо Петрарка (13041374).

Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=6aw18LkRAKk

Короткий запис про епоху Відродження, розповідати про ознаки доби.

18.01.

Тема: Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки.

Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=O4jg7dYeG1U

Запис до робочого зошита про Ф.Петрарка, особливості сонета його аналіз . Вивчити напамять сонет Петрарки.

 23.01

Тема: Вільям Шекспір (15641616).

Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва.

Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=6AiSq4eOOWI

Розповідати про Шекспіра,написати  короткий конспект.

25.01.

8 клас зарубіжна

Тема: Вільям Шекспір. Сонети № 66, 116, 130.

Основні теми сонетів В. Шекспіра — кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів тощо). Художні особливості сонетів В. Шекспіра.

Опрацювати: https://youtu.be/00zSmif0VPU

Аналіз сонетів В.Шекспіра , вивчити напамять сонет за власним вибором.

 

 

30.01.

Тема: Виразне читання сонетів напам’ять.

Читати трагедію «Ромео і Джульєтта»

01.02.

Тема: Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення.

Опрацювати: https://youtu.be/7-c3jA1vXiM

Короткий запис до зошита про Шекспіра, читати і переказувати трагедію.

 

06.02.

Тема: Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція). 

Опрацювати: https://youtu.be/QXK5sPGuFhI 

Характеристика героїв, їх зміни. Поміркуйте (письмово в зошит «Який шлях потрібно було обрати героям, щоб зберегти не тільки кохання, але й життя?»

 

08.02.

Тема: Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. 

Опрацювати: https://youtu.be/X9ixdDBZ3Bc 

Написати листа до Ромео і Джульєтти від молоді XXI століття.

13.02.

Тема: Мігель де Сервантес Сааведра (1547–1616). «Дон Кі-хот» I частина (огляд, 2–3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно- пригодницького, філософського роману, пародії).

Опрацювати : https://youtu.be/YCF5ZFyuvAc

Опрацювати біографію Сервантеса (короткий запис у зошит), прочитати І частину роману.14.02.

15.02.

Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса — парні образи, у яких утіле-но високу мрію і прагматизм. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості ре-алізації ідеалів героя. «Донкіхотство».

Опрацювати : https://youtu.be/n0c0XNyeUCk

Аналіз твору 1, характеристика головного героя(запис у зошити).

20.02.

Тема: Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів.

Опрацювати: https://youtu.be/YCF5ZFyuvAc

Характеристика образу Дон Кіхота (асоціативний кущ )

22.02.

Тема: Розвиток мовлення (усно). Диспут на тему: «Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?».

Опрацювати: https://youtu.be/LPN24IpGLjQ

Підготуватися до написання контрольного твору

27.02.

Тема: Контрольна робота.

Контрольний класний твір на тему: «Почуття, що си-льніше за смерть» (за трагедією В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта»), або «Благородний лицар Дон Кіхот — герой і дивак» (за романом Сервантеса «Дон Кіхот»).

01.03.

Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).

Опрацювати : https://youtu.be/qQOr47SW5WQ

06.03.

Тема: Із лірики європейського бароко.

Луїс де Гонгора-і-Арготе (15611627). «Галерник». Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Си-мволіка твору. Образ ліричного героя.

Опрацювати : https://youtu.be/qQOr47SW5WQ

Опрацювати стор. 216-218, аналіз твору .

 

08.03

Тема: Із лірики європейського бароко.

Джонн Донн (15721631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів лі-ричного героя. Символіка. Поетична мова.

Опрацювати : https://youtu.be/lWpdagCNVAE

Опрацювати стор. 219-221, аналіз вірша Дж.Донна

 

 

13.03

Тема: Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

Опрацювати : https://youtu.be/DZzTW_eqJ5k

Розповідати про класицизм , скласти асоціативне гроно до теми ,підготуватися до позакласного читання

«Тартюф» https://youtu.be/cddGm89_jm4

 15.03

Тема: Позакласне читання. Мольєр. «Тартюф». Критика лицемірства, спраги наживи, підлості, дурості, хтивості, егоїзму у творі.

Прочитати комедію « Міщанин-шляхтич» Мольєра

 

20.03.

Тема: Мольєр (16221673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр — майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.

Опрацювати: https://youtu.be/DZzTW_eqJ5k

Прочитати  1-2 дію комедії «Міщанин –шляхтич», розповідати про Мольєра.

22.03.

Тема: Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

Опрацювати: https://youtu.be/n7XnLv9XkI4

Знати зміст комедії,

 

10.04.

Тема: Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).

Опрацювати : https://youtu.be/_d0Q2tNb5pM

Підготуватися до контрольної роботи «Бароко і класицизм»

12.04.

Тема: Контрольна робота (тести). Бароко і класицизм.

Підготуватися до позакласного читання Марія Парр «Вафельне серце»

 

 

24.04

Тема: Людські взаємини, моральні цінності у творі.

Опрацювати : https://www.youtube.com/live/wKdy9AhOeL4?feature=share                                               Напишіть власний розділ зустрічі маленького принца з «дивними дорослими» нашого часу

26.04

Тема: Художні образи.

Опрацювати : https://youtu.be/Ql7YCdqBJH4

Розповідати про сенс алегоричних образів жителів астероїдів

08.05

Тема: Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан.

Опрацювати:https://youtu.be/WuqeswRA3Y0

10.05.

Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.

Опрацювати:https://youtu.be/RMMs2pWR2SE

Виписат імена чайок, аналіз твору

Написати лист другу з аргументованими рекомендаціями прочитати твір