9 Заруб. літ.
06/09
Тема : Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі.
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=DX_f-8ABBYo
Д.З.Прочитати стор.7-10,записати в робочий зошит визначення понять :«жанр», «стиль».
08/09
Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні на-прями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм).
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=e-WDoQDMLn8
Д.З.Прочитати стор. 10-15, записати характеристику Просвітницва(пояснення з відео 2хв.)
20/09
Тема: Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.
https://www.youtube.com/watch?v=EVrWS1K0u3o Опрацювати:повторити вивчене про Просвітництво.
22/09
Тема: Розвиток мовлення (усно). Езопова мова у творі Джонатана Свіфта «Мандри Ле-мюеля Гуллівера».
11/10
Тема:Позакласне читання . Проспер Меріме «Кармен» Прочитати новелу.
13/10
Тема: Контрольна робота (тестові завдання). Просвітництво. Дж. Свіфт, Й. Ґете, Й. Шиллер.
18/10
Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах.
Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?
Підручник стор.36-45, записати ознаки і історичні умови.
20/10
Тема: Генріх Гейне (1797–1856). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне.
Опрацювати : http://galina-fefilova.
Підручник стор. 46-54, аналіз збірки «Книга пісень», вивчити напам’ять одну із поезій Г.Гейне.
08/11
17.11.22
Тема: Джордж Ноел Гордон Байрон. Поема «Мазепа». Українська тема в поемі «Мазепа».
Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=c7LCLCXM6ug
Прочитати поему «Мазепа»
Розклад уроків
22.11.22
Тема: Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб уви-разнення образу, динаміка образу та ін.).
Опрацювати https://www.youtube.com/watch?
Образ Мазепи (конспект), підготуватися до написання контрольного твору
24/11
Контрольна робота. Контрольний класний твір про роль України в житті і творчості поетів- романтиків.
13/12
15/12/22
17.01.
Тема: Поняття про реалізм та історія його формування. Хара-ктерні ознаки реалізму як літературного напряму (зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і си-туацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспіль-ства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом).
Опрацювати : https://youtu.be/JKTXJ8gE3Io
Короткий запис про реалізм, розповідати про характерні ознаки доби.
19.01. 9 клас
Тема: Оноре де Бальзак (1799–1850).
Основні віхи творчості та особливості світогляду пи-сьменника.
«Людська комедія»: історія написання, художня струк-тура, тематика і проблематика, образи.
Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії».
Опрацювати: https://youtu.be/3dxPjalzv54
Коротко записати в робочий зошит про Бальзака , стуктуру «Людської комедії»
24.01.9 клас
Тема: Оноре де Бальзак. «Гобсек». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).
Опрацювати: https://youtu.be/CECeXYGbGpc
Написати елементи сюжету у робочий зошит, аналіз твору.
26.01
9 клас зарубіжна
Тема: Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.).
Опрацювати: https://youtu.be/mLVZ3L5n2QI
Характеризувати образ Гобсека ( короткий аналіз у зошит).
31.01.
Тема: Багатогранність образу Гобсека, засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).
Опрацювати: https://youtu.be/8QlhsQzqZTI
02.02.
Тема: Жіночі образи повісті «Гобсек»
Опрацювати: https://youtu.be/Kc-xwfeji8c
Аналіз твору, написати роздум « Гобсек філософ чи скнара?»
07/02
9 клас зарубіжна
Тема: Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Зрілий етап життя і творчості митця. «Ревізор». Творча історія п’єси. Критика суспільства.
Опрацювати: https://youtu.be/hMBsWtwH1r4
Прочитати п'єсу,написати простий план
09/02
9 клас зарубіжна
Тема: Образи персонажів як відображення аномальної системи, втілення в них соціальних і людських вад. Специфіка художнього конфлікту і жанру твору.
Опрацювати:https://youtu.be/cHtwr1ZHc8A
Аналіз образів п'єси, написати висновки до твору(власні спостереження, письмово в зошит)
13.02.
Тема: М. В. Гоголь. «Шинель». Особливості сюжету і композиції твору. Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства.
Опрацювати : https://youtu.be/oNKtI7SdYHU
Аналіз твору , характеристика образу «маленької людини»
16.02.
Тема: Критичний пафос твору. Образ столиці як чужого й ворожого для людини простору. Трактування фіналу (роль фантастики в реалістичному творі). Авторська позиція.
Опрацювати : https://youtu.be/CeZPo_-DvtM
Висловлювати власну думку про твір .
21.02
Тема: Контрольна робота. Контрольний класний твір за повістю О. де Бальзака «Гобсек» (або за творами М. В. Гоголя).
Повторити жанри драми.
23.02.
Тема: «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.
Опрацювати: https://youtu.be/nU78phukYso
Опрацювати статтю підручника до теми уроку. Прочитати « Ляьковий дім» Г.Ібсена 1-2 дію
28.02.
Тема: Генрік Ібсен (1828–1906). Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.
Опрацювати: https://youtu.be/M73oLHzvLMQ
Прочитати драму «Ляльковий дім»
02.03.
Тема: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).
Опрацювати :https://youtu.be/BLZF6lnF-nY
Знати зміст твору, аналіз твору.
09.03.
Тема: Композиція п’єси. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
Опрацювати : https://youtu.be/gOM8UpX4dDk
Аналіз твору, висловлювати власну думку
14.03.
Тема: Бернард Шоу (1856–1950). Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
Опрацювати https://youtu.be/UtCYzRgT6q8
Читати п’єсу «Пігмаліон», написати план твору.
16.03.
Тема: Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
Опрацювати: https://youtu.be/c_8LQL8AhM0
Аналізувати п’єсу,знати зміст
21.03.
Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл.
Опрацювати: https://youtu.be/CbLhbVyNaZg
Характеристика образу Елайзи( короткий запис у зошит)
23.03.
Тема: Розвиток мовлення (письмово).
«Експеримент над людиною» професора Хіггінса» (за п’єсою Б. Шоу «Пігмаліон»), або «Чи можна дім Хельмерів назвати ляльковим» (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»).
Підготуватися до контрольної роботи. Прочитати Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар»
04.04.
Тема: Контрольна робота (тестові завдання). Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст.
Повторити вивчене про фантастику
06.04.
Тема: Бібліотечні та інтернет-ресурси, їхнє використання для збагачення кола читання, розвитку навичок творчої роботи з книгою. Взаємодія різних видів мистецтва (кіно і література та ін.), комп’ютерних тех-нологій і літератури. Сучасні літературно-художні видання, інтернет-портали творів зарубіжної літератури. Міжнародні літературні премії.
Опрацювати : https://cbs.poltava.ua/index.php/bibliotechnomu-fakhivtsiu/2992-vsesvit-suchasnoji-literaturi-premiji
https://naurok.com.ua/prezentaciya-suchasni-dityachi-literaturno-hudozhni-vidannya-242048.html
Знайти і презентувати інтернет-ресурси для читання літератури
11.04
Тема: Позакласне читання. Кіноповісті та кіноромани
Хосе Рівера, Тім Салліван. «Листи до Джульєтти» (США, 2010, реж. Г. Вінік).
Переглянути кінофільм https://uakino.club/filmy/genre_comedy/2132-listi-do-dzhulyeti.html
Висловлювати власну думку про фільм і його актуальність
13.04
Тема: Шолом-Алейхем (1859–1916).
«Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст.
Опрацювати : https://youtu.be/LszU8Bi7vgo
Опрацювати біографію письменника, прочитати і переказувати твір «Тев’є-молочар».
18.04
Тема: Образна система твору. Народний гумор.
Опрацювати: https://youtu.be/uP7OuPrxJLE
Характеризувати образи твору, створити постер до твору
20.04
Тема: Філософські проблеми. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Опрацювати: https://youtu.be/QpDaNFt_6R4
Визначати ідею твору, написати відповідь на питання «Що порібно людині для щастя?»
25.04
Тема: Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом».
Опрацювати : https://youtu.be/5VORAMe6N_s
Дочитати роман до кінця, уміти аналізувати.
27.04
Тема: Рей Дуглас Бредбері . «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури.
Опрацювати : https://youtu.be/Ozuf8wGDSfQ
Підготувати повідомлення про наслідки глобальних катастроф з вини людини.
02.05.
Тема: Провідні мотиви твору — книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.
Опрацювати : https://youtu.be/BKVrkUVMdHc
Підготуватися до характеристики образів твору, дати відповідь на питання «Чому державі вигідно ,щоб людину з чотирьох боків оточували телевізорні стіни?»
04.05.
Тема: Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
Опрацювати : https://youtu.be/i30xNRS7o44
Мінітвір-роздум "Який твір я б вивчив напам’ять ,щоб передати нащадкам?»
09.05
Тема: Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.
Опрацювати:https://youtu.be/02jqHp9JBL4
Буктрейлер https://youtu.be/8R7n7HbWrY4
Створити паспотр твору
11.05.
Тема: Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.
Опрацювати:https://youtu.be/KvAUwJfxKJQ
Аналіз твору, дати відповідь на питання “Чому цей твір популярний досі?”
16.05
Тема: Позакласне читання.
Крістіне Нестлінгер. «Маргаритко, моя квітко». Історія кохання й успіху Маргарити Закмаєр
Опрацювати:https://youtu.be/25g7Muixq8I
18.05.
Тема: Розвиток мовлення (усно). Презентація улюбленого твору сучасної літератури.
Підготуватися до контрольної роботи
Навігація
- Головна
- Про ліцей
- Документи
- Сторінка Директора
- Сторінка заст. директора з навчальної роботи
- Сторінка заст. директора з виховної роботи
- Сторінка педагога-організатора
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка бібліотекаря
- Обдаровані діти
- Методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу.
- Методоб'єднання вчителів гуманітарного циклу.
- Методоб'єднання вчителів фізкультури, ЗБД та мистецтв.
- Методоб'єднання класних керівників та класоводів.
- Методоб'єднання вчителів початкових класів.
- Профспілка ліцею
- Фінансово-господарська діяльність
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Організація цивільного захисту в закладі
- Організація харчування в закладі
- Фотоальбом
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Контакти
- Дистанційне навчання
- Зарахування учнів
- Охорона праці
- Вакансії