9 Заруб. літ.


06/09

Тема : Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі.
Опрацювати:
https://www.youtube.com/watch?v=DX_f-8ABBYo

Д.З.Прочитати стор.7-10,записати  в робочий зошит визначення понять :«жанр», «стиль».  

08/09
Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні на-прями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм).

Опрацювати:
https://www.youtube.com/watch?v=e-WDoQDMLn8

Д.З.Прочитати стор. 10-15, записати характеристику Просвітницва(пояснення з відео 2хв.)

20/09
Тема: Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.

https://www.youtube.com/watch?v=EVrWS1K0u3o
Опрацювати:повторити вивчене про Просвітництво.

22/09
Тема: Розвиток мовлення (усно). Езопова мова у творі Джонатана Свіфта «Мандри Ле-мюеля Гуллівера».

11/10

Тема:Позакласне читання . Проспер Меріме «Кармен» Прочитати новелу.

13/10

Тема: Контрольна робота (тестові завдання). Просвітництво. Дж. Свіфт, Й. Ґете, Й. Шиллер.

18/10

Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах.

Опрацювати : https://www.youtube.com/watch?v=HXLKEvuNk24&t=9s

Підручник стор.36-45, записати ознаки  і історичні умови.

 20/10

Тема: Генріх Гейне (17971856). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне.

Опрацювати : http://galina-fefilova.kupyansk.info/info/page/20803

Підручник стор. 46-54, аналіз збірки «Книга пісень», вивчити напамять одну із поезій Г.Гейне.

08/11

Тема: Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.
Переглянути https://youtu.be/nPH5xZjdReg
Розповідати про збірку Г.Гейне ,її особливості.

17.11.22

Тема: Джордж Ноел Гордон Байрон. Поема «Мазепа». Українська тема в поемі «Мазепа».

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=c7LCLCXM6ug

Прочитати поему «Мазепа»

  Розклад уроків

22.11.22
Тема: Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб уви-разнення образу, динаміка образу та ін.).

Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=8iGyE8ewWpg

Образ Мазепи (конспект), підготуватися до написання контрольного твору

24/11

Контрольна робота. Контрольний класний твір про роль України в житті і творчості поетів- романтиків.

13/12

Тема: Зображення середовища,виразні деталі.
https://youtu.be/B3_UQMsR0K4 
Дати відповідь на питання " Чому твір називається " Гордість і упередження " ?
( письмово). Прочитати роман "Джейн Ейр" Шарлот Бронте.

15/12/22

Тема:Розвиток мовлення ( письмово)
Написання рецензії на прочитаний твір.
https://youtu.be/jAPfW1pC4U8
Написати рецензію до твору,який сподобався.
ІІ СЕМЕСТР

17.01.

Тема: Поняття про реалізм та історія його формування. Хара-ктерні ознаки реалізму як літературного напряму (зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і си-туацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспіль-ства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом).

Опрацювати : https://youtu.be/JKTXJ8gE3Io

Короткий запис про реалізм, розповідати про характерні ознаки доби.

19.01. 9 клас

Тема: Оноре де Бальзак (17991850).

Основні віхи творчості та особливості світогляду пи-сьменника.

«Людська комедія»: історія написання, художня струк-тура, тематика і проблематика, образи.

Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії».

Опрацювати: https://youtu.be/3dxPjalzv54

Коротко записати в робочий зошит про Бальзака , стуктуру «Людської комедії»

24.01.9 клас

Тема: Оноре де Бальзак. «Гобсек». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).

Опрацювати: https://youtu.be/CECeXYGbGpc

Написати елементи сюжету у робочий зошит, аналіз твору.

 26.01

9 клас зарубіжна

Тема: Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.).

Опрацювати: https://youtu.be/mLVZ3L5n2QI

Характеризувати образ Гобсека ( короткий аналіз у зошит).

 

 

31.01.

Тема: Багатогранність образу Гобсека, засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).

Опрацювати: https://youtu.be/8QlhsQzqZTI


02.02.

Тема: Жіночі образи повісті «Гобсек»

Опрацювати: https://youtu.be/Kc-xwfeji8c

Аналіз твору, написати роздум  « Гобсек філософ чи скнара?»

07/02

9 клас зарубіжна

Тема: Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Зрілий етап життя і творчості митця. «Ревізор». Творча історія п’єси. Критика суспільства. 

Опрацювати: https://youtu.be/hMBsWtwH1r4 

Прочитати п'єсу,написати простий план

09/02

9 клас зарубіжна

Тема: Образи персонажів як відображення аномальної системи, втілення в них соціальних і людських вад. Специфіка художнього конфлікту і жанру твору. 

Опрацювати:https://youtu.be/cHtwr1ZHc8A

Аналіз образів п'єси, написати висновки до твору(власні спостереження, письмово в зошит)

13.02.

 

Тема: М. В. Гоголь. «Шинель». Особливості сюжету і композиції твору. Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства.

Опрацювати : https://youtu.be/oNKtI7SdYHU

Аналіз твору , характеристика образу «маленької людини»

16.02.

Тема: Критичний пафос твору. Образ столиці як чужого й ворожого для людини простору. Трактування фіналу (роль фантастики в реалістичному творі). Авторська позиція.

Опрацювати : https://youtu.be/CeZPo_-DvtM

Висловлювати власну думку про твір .

 

21.02

Тема: Контрольна робота. Контрольний класний твір за повістю О. де Бальзака «Гобсек» (або за творами М. В. Гоголя).

Повторити жанри драми.

23.02.

Тема: «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.

Опрацювати: https://youtu.be/nU78phukYso

Опрацювати статтю підручника до теми уроку. Прочитати « Ляьковий дім» Г.Ібсена  1-2 дію

 

28.02.

Тема: Генрік Ібсен (18281906). Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.

Опрацювати: https://youtu.be/M73oLHzvLMQ

Прочитати драму «Ляльковий дім»

 

02.03.

Тема: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).

Опрацювати :https://youtu.be/BLZF6lnF-nY

Знати зміст твору, аналіз твору.

 

09.03.

Тема: Композиція п’єси. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.

Опрацювати : https://youtu.be/gOM8UpX4dDk

Аналіз твору, висловлювати власну думку

14.03.

Тема: Бернард Шоу (18561950). Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

Опрацювати https://youtu.be/UtCYzRgT6q8

Читати п’єсу «Пігмаліон», написати план твору.

 

16.03.

Тема: Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

Опрацювати: https://youtu.be/c_8LQL8AhM0

Аналізувати п’єсу,знати зміст

 

21.03.

Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл.

 Опрацювати: https://youtu.be/CbLhbVyNaZg

Характеристика образу Елайзи( короткий запис у зошит)

23.03.

Тема: Розвиток мовлення (письмово).

«Експеримент над людиною» професора Хіггінса» (за п’єсою Б. Шоу «Пігмаліон»), або «Чи можна дім Хельмерів назвати ляльковим» (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»).

Підготуватися до контрольної роботи. Прочитати Шолом-Алейхем «Тевє-молочар»

04.04.

Тема: Контрольна робота (тестові завдання). Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст.

Повторити вивчене про фантастику

06.04.

Тема: Бібліотечні та інтернет-ресурси, їхнє використання для збагачення кола читання, розвитку навичок творчої роботи з книгою. Взаємодія різних видів мистецтва (кіно і література та ін.), комп’ютерних тех-нологій і літератури. Сучасні літературно-художні видання, інтернет-портали творів зарубіжної літератури. Міжнародні літературні премії.

Опрацювати : https://cbs.poltava.ua/index.php/bibliotechnomu-fakhivtsiu/2992-vsesvit-suchasnoji-literaturi-premiji

https://naurok.com.ua/prezentaciya-suchasni-dityachi-literaturno-hudozhni-vidannya-242048.html

Знайти і презентувати  інтернет-ресурси для читання літератури

 

 

11.04

Тема: Позакласне читання. Кіноповісті та кіноромани

Хосе Рівера, Тім Салліван. «Листи до Джульєтти» (США, 2010, реж. Г. Вінік).

Переглянути кінофільм https://uakino.club/filmy/genre_comedy/2132-listi-do-dzhulyeti.html

Висловлювати власну думку про фільм і його актуальність

13.04

Тема: Шолом-Алейхем (18591916).

«Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIXXX ст.

Опрацювати : https://youtu.be/LszU8Bi7vgo

Опрацювати біографію письменника, прочитати і переказувати твір «Тев’є-молочар».

18.04

Тема: Образна система твору. Народний гумор.

Опрацювати: https://youtu.be/uP7OuPrxJLE 

Характеризувати образи твору, створити постер до твору

20.04

Тема: Філософські проблеми. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.

Опрацювати: https://youtu.be/QpDaNFt_6R4

Визначати ідею твору, написати відповідь на питання «Що порібно людині для щастя?»

25.04

Тема: Рей Дуглас Бредбері (19202012). Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом».

Опрацювати : https://youtu.be/5VORAMe6N_s

Дочитати роман до кінця, уміти аналізувати.

27.04

Тема: Рей Дуглас Бредбері . «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури.

Опрацювати : https://youtu.be/Ozuf8wGDSfQ

Підготувати повідомлення про наслідки глобальних катастроф з вини людини.

02.05.

Тема: Провідні мотиви твору — книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.

Опрацювати : https://youtu.be/BKVrkUVMdHc

Підготуватися до характеристики образів твору, дати відповідь на питання «Чому державі вигідно ,щоб людину з чотирьох боків  оточували телевізорні стіни?»

04.05.

Тема: Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.


Опрацювати : https://youtu.be/i30xNRS7o44

Мінітвір-роздум "Який твір я б вивчив напам’ять ,щоб  передати  нащадкам?»

09.05

Тема: Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.

Опрацювати:https://youtu.be/02jqHp9JBL4 

Буктрейлер https://youtu.be/8R7n7HbWrY4

Створити паспотр твору

11.05.

Тема: Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.

Опрацювати:https://youtu.be/KvAUwJfxKJQ

Аналіз твору, дати відповідь на питання “Чому цей твір популярний досі?”

 

 

16.05

Тема: Позакласне читання.

Крістіне Нестлінгер. «Маргаритко, моя квітко». Історія кохання й успіху Маргарити Закмаєр

Опрацювати:https://youtu.be/25g7Muixq8I

18.05.

Тема: Розвиток мовлення (усно). Презентація улюбленого твору сучасної літератури.

Підготуватися до контрольної роботи