Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 2021/2022 н.р.

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 2021/2022 н.р.

Пропонуємо ознайомитися з окремими рекомендаціями.

Про актуальні питання організації освітнього процесу на уроках української мови та літератури у ЗЗСО

Методичні рекомендації щодо професійного розвитку та самоосвітньої роботи вчителів іноземної мови

Особливості вивчення мов і літератур національних меншин у 2021/2022 н.р.

Інструктивно-методичні матеріали щодо викладання історії у 5-11 класах

Про викладання математики у 2021/2022 н.р.

Про викладання фізики та астрономії у 2021/2022 н.р.

 

Про викладання природознавства, біології, біології і екології, природничих наук у 2021/2022 н.р.

Про організацію освітнього процесу з географії у 2021/2022 н.р.

Про навчання хімії у 2021/2022 н.р.

Про викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2021/2022 н.р.

Про викладання інформатики та використання цифрових технологій

Про викладання трудового навчання, технологій та креслення у 2021-2022 н.р.

Актуальні завдання викладання інтегрованого предмета «Основи здоров’я» у 2021/22 н.р.

Про викладання фізичної культури у 2021/2022 н.р.

Патріотизм починається з дитинства (Про викладання предмета "Захист Вітчизни)

Про організацію освітньої роботи в закладах дошкільної освіти у 2021-2022 н.р.

Про вивчення предметів для 1-4-х класів та організацію освітнього процесу в 2021/2022 н.р.

Про організацію освітнього процесу в закладах позашкільної освіти у 2021-2022 н.р.

Методичні рекомендації Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Хмельницького ОІППО

Про організацію освітнього процесу у спеціальних закладах ЗСО для дітей з особливими освітніми потребами у 2021/2022 н.р.

Виховна система як простір благополуччя та можливостей особистості учня у 2021/2022 н.р.

Діяльність бібліотеки закладу загальної середньої освіти у 2021-2022 н.р.

Системний підхід у діяльності психологічної служби щодо попередження насильства, булінгу в освітньому середовищі

Збереження психічного здоров'я та соціального благополуччя учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання